Random Posts

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Χιλιάδες τα "λουκέτα" ενώ το σήριαλ με τον ΕΝΦΙΑ συνεχίζεται...

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΑ "ΛΟΥΚΕΤΑ"

Περισσότερες από 100.000 επιχειρήσεις που έχουν βάλει λουκέτο δεν έχουν καταγραφεί πουθενά επίσημα όπως  αποκαλύπτει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Το απίστευτο αυτό φαινόμενο των 100.000, οι οποίες δεν προσμετρούνται στις εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις που ανέστειλαν τη δραστηριότητά τους στα χρόνια της κρίσης, συμβαίνει γιατί δεν υπήρχε το Γενικό Εμπορικό Μητρώο.

Σύμφωνα με τη ΓΓΠΚ πάνω από  100.000 επιχειρήσεις βρίσκονται  «εγκλωβισμένες» του ΓΕΜΗ και του TAXIS και πρόκειται για αδρανείς επιχειρήσεις για τις οποίες αναζητείται τρόπος να διευκολυνθεί η διαγραφή τους σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων.
Οι επιχειρήσεις αυτές καλούνται να πληρώνουν διάφορα παράβολα και τέλη για ισολογισμούς, για επιμελητήρια κλπ ενώ ήδη προ πολλού είναι ανενεργές ενώ σε μια προσπάθεια να διευκολυνθούν οι επιχειρήσεις αυτές εξετάζεται και η αλλαγή σχετικής εγκυκλίου του 2015.

Πάντως, η  Γενική Γραμματεία Εμπορίου σχολιάζοντας γενικότερα το ισοζύγιο σύστασης και διαγραφής εταιρειών αποδίδει την εξέλιξη των διαγραφών στην κινητικότητα με νομική μορφή με δεδομένο ότι στις ατομικές επιχειρήσεις υπάρχει αυξημένη προσωρινότητα, όπως για παράδειγμα τα μπλοκάκια παροχής υπηρεσιών, καθώς και περιορισμένη υποχρέωση εγγραφής-διαγραφής στο ΓΕΜΗ.


Πηγή: www.iefimerida.gr



ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΣΙΠΡΑ


Λεπτές εσωκομματικές ισορροπίες καλείται να κρατήσει ο Αλέξης Τσίπρας από 'δω και πέρα με αφορμή την έναρξη του διαλόγου για τη Συνταγματική αναθεώρηση.

Μια διαδικασία που θα έχει ορίζοντα την Άνοιξη του 2017.

Στον ΣΥΡΙΖΑ καταγράφονται έντονες διαφωνίες –όχι μόνο από τους «53»- τόσο για τον τρόπο εκλογής, αλλά και για τις αρμοδιότητες που θα έχει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του iefimerida.gr ο κ. Τσίπρας ανακοίνωσε από το βήμα της χθεσινής εκδήλωσης στη Βουλή «λελογισμένη αύξηση των αρμοδιοτήτων του Πρώτου Πολίτη της χώρας». Ειδικότερα, έφερε ως παράδειγμα " το δικαίωμα του Προέδρου να απευθύνεται στη Βουλή για σπουδαίο λόγο, να συγκαλεί το Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών, αλλά και να παραπέμπει ψηφισμένο νόμο σε ειδικό γνωμοδοτικό όργανο, αποτελούμενο αποκλειστικά από δικαστές για να κρίνει επί της συνταγματικότητας του".

Μεσοβέζικη λύση για την εκλογή Προέδρου
Όσο για τον τρόπο που θα εκλέγεται ο ανώτατος άρχοντας, ο κ. Τσίπρας επέλεξε τελικά τη μεσοβέζικη λύση.

Μετά τις γκρίνιες στην Κουμουνδούρου, μίλησε πράγματι για απευθείας εκλογή μόνο στην περίπτωση που αποβούν άκαρπες οι δύο διαδοχικές ψηφοφορίες στη Βουλή (και δεν καταφέρει ο υποψήφιος να συγκεντρώσει τα 2/3 των ψήφων του Σώματος).

«53»: Διαφωνούμε ακόμα και με μερική αύξηση των αρμοδιοτήτων
Με φόντο τα παραπάνω και μετά την πρόσφατη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας το περασμένο Σάββατο, κομματικό στέλεχος που πρόσκειται στην τάση των «53» μιλώντας στο iefimerida.gr έκανε λόγο για ‘υποχώρηση’ εκ μέρους της ηγεσίας εξηγώντας ότι «αν ένα πρόσωπο δεν καταφέρει να εκλεγεί από τη Βουλή δύο φορές, είναι εκ των πραγμάτων αποδυναμωμένο».

Τέλος, η ίδια πηγή επέμενε πως η τάση των «53» δεν συμφωνεί ούτε με τη «λελογισμένη αύξηση των αρμοδιοτήτων του ΠτΔ». Κι αυτό, γιατί όπως λένε ελλοχεύει ο κίνδυνος κατά τη διάρκεια της θητείας του προέδρου της Δημοκρατίας  να είναι ανεξέλεγκτος στην άσκηση αυτών των αρμοδιοτήτων.

Τι πρότεινε ο Τσίπρας για τη συνταγματική αναθεώρηση
Τους πέντε άξονες των προτάσεών του, για τη Συνταγματική Αναθεώρηση, παρουσίασε ο Αλέξης Τσίπρας στην εκδήλωση στο Προαύλιο της Βουλής.

Σε αυτές, ο πρωθυπουργός δεν έκανε το βήμα για να προτείνει εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας απευθείας από τον λαό, παρά μόνο αν αποβούν άκαρπες οι δύο ψηφοφορίες στη Βουλή. Ακόμη, δεν τόλμησε να ζητήσει διαχωρισμό εκκλησίας και κράτους, κάνοντας λόγο μόνο για ρητή κατοχύρωση της θρησκευτικής ουδετερότητας του Κράτους, αλλά με την Ορθοδοξία να συνεχίσει να αναγνωρίζεται ως κρατούσα θρησκεία, για πρακτικούς και ιστορικούς λόγους.

Σε ό,τι αφορά τη διενέργεια δημοψηφισμάτων, έδωσε γενικόλογες υποσχέσεις, με δυνατότητα να γίνονται με πάνω από 500.000 υπογραφές για εθνικά θέματα και πάνω από 1 εκατ. υπογραφές για ψηφισμένο νόμο, με εξαίρεση εκείνους που αφορούν τα δημοσιονομικά. Στις προτάσεις που παρουσίασε, ανέφερε ακόμη ότι το Σύνταγμα θα πρέπει να εγγυάται ότι τα αγαθά του νερού και της ηλεκτρικής ενέργειας θα παραμείνουν υπό δημόσιο έλεγχο.

1. Πρώτος άξονας: δέσμη αλληλοσυνδεόμενων μεταρρυθμίσεων στην αρχιτεκτονική του Πολιτεύματος
• η συνταγματική καθιέρωση της απλής αναλογικής
• η εποικοδομητική ψήφος δυσπιστίας. Η υποχρέωση δηλαδή η πρόταση δυσπιστίας εναντίον της κυβέρνησης, να συνοδεύεται και από πρόταση για νέο Πρωθυπουργό. Πράγμα που εξυπηρετεί το σκοπό της κυβερνητικής σταθερότητας
• δυνατότητα εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας από το κοινοβούλιο, μόνο αν εξασφαλίζεται η μέγιστη συναίνεση των δύο τρίτων της Βουλής στο πρόσωπό του σε δύο διαδοχικές ψηφοφορίες. Αν αποβούν άκαρπες, τότε η τρίτη ψηφοφορία θα ανήκει στο εκλογικό σώμα, που θα αποφασίζει την εκλογή του Προέδρου με καθολική ψηφοφορία που θα διεξάγεται ανάμεσα στους δύο πλειοψηφήσαντες υποψηφίους της τελευταίας ψηφοφορίας στο κοινοβούλιο.
 λελογισμένη αύξηση των αρμοδιοτήτων του με στόχο να ενισχύσουμε το ρυθμιστικό, σταθεροποιητικό και εγγυητικό του ρόλο αλλά και για να εμπλέξουμε όποτε είναι αναγκαίο, τον ίδιο το λαό στη διαδικασία της εκλογής του, χωρίς όμως να διακόπτεται η θητεία της κυβέρνησης και να διαλύεται η Βουλή. Η λελογισμένη αύξηση των αρμοδιοτήτων μπορεί να ενισχύσει τον ρυθμιστικό ρόλο του Προέδρου χωρίς να αγγίζεται ο πυρήνας του Πολιτεύματος. Για παράδειγμα: Το δικαίωμα του Προέδρου να απευθύνεται στη Βουλή για σπουδαίο λόγο, να συγκαλεί το Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών, αλλά και να παραπέμπει ψηφισμένο νόμο σε ειδικό γνωμοδοτικό όργανο, αποτελούμενο αποκλειστικά από δικαστες για να κρίνει επί της συνταγματικότητας του.
• Προτείνουμε να θεσμοθετήσουμε πρώτον τις θητείες για τους Βουλευτές, έτσι ώστε κανένας Βουλευτής να μην μπορεί να εκλέγεται για πάνω από δύο συνεχόμενες κοινοβουλευτικές περιόδους ή για οκτώ συνεχόμενα έτη.
Και δεύτερον, την υποχρέωση Πρωθυπουργός, εκτός φυσικά των υπηρεσιακών, να ορίζεται αποκλειστικά αιρετός από το λαό, δηλαδή μόνο εν ενεργεία Βουλευτής

2.Δεύτερος άξονας: ενίσχυση των θεσμών άμεσης δημοκρατίας
• Υποχρέωση κύρωσης με δημοψήφισμα, οποιασδήποτε συνθήκης μεταβιβάζει κυριαρχικές αρμοδιότητες του Κράτους.
• Δυνατότητα διενέργειας Δημοψηφίσματος με λαϊκή πρωτοβουλία και συλλογή άνω των 500.000 υπογραφών για εθνικά θέματα.
• Δυνατότητα διενέργειας Δημοψηφίσματος με λαϊκή πρωτοβουλία και συλλογή άνω του 1 εκατομμυρίου υπογραφών, για ψηφισμένο νόμο, με εξαίρεση νόμους που αφορούν τα δημοσιονομικά.
• Δυνατότητα διενέργειας Δημοψηφίσματος με λαϊκή πρωτοβουλία και συλλογή άνω του 1 εκατομμυρίου υπογραφών για  νομοθετική πρωτοβουλία από τους ίδιους τους πολίτες.

3.Τρίτος άξονας: ενίσχυση του κράτους δικαίου
• Σε ό,τι αφορά τον συνταγματικό έλεγχο - και επειδή πολύς λόγος έχει γίνει για την συγκρότηση Συνταγματικού δικαστηρίου που θα αντικαταστήσει τον δίαχυτο και παρεμπίπτοντα συνταγματικό έλεγχο των δικαστηρίων κάθε βαθμού. Εδώ χρειάζεται  προσοχή και σε βάθος συζήτηση. Διότι δεν μπορούμε να μετατρέψουμε τον δικαστή σε νομοθέτη. Την ίδια στιγμή όμως δεν μπορούμε παρά να αναγνωρίσουμε την ανάγκη για ασφάλεια δικαίου αλλά και για ταχύτητα στην απονομή της δικαιοσύνης σε έναν κόσμο που διαρκώς μετασχηματίζεται. Πρέπει, λοιπόν, να βρεθεί η χρυσή τομή. Η θεσμοθέτηση ενός ειδικού γνωμοδοτικού οργάνου, αποτελούμενου αποκλειστικά από δικαστές των Ανώτατων Δικαστηρίων που σε εξαιρετικές περιπτώσεις, μετά από πρόταση του ΠτΔ ή της Κυβέρνησης ή 120 Βουλευτών θα γνωμοδοτεί επί ψηφισμένου νομοσχεδίου εντός συντομότατης μάλιστα προθεσμίας, βρίσκει το απαιτούμενο σημείο ισορροπίας μεταξύ των αρχών που θέλουμε να υπηρετήσουμε.
Ενίσχυση, όμως, του Κράτους Δικαίου σημαίνει και απαρέγκλιτη τήρηση της αρχής της ισότητας μεταξύ των πολιτών. Σημαίνει ότι δεν μπορούμε να επιτρέψουμε ρυθμίσεις που έχουν μετατρέψει Υπουργούς και Βουλευτές σε κάστα που απολαμβάνει ειδικά προνόμια και λειτουργεί ανεξέλεγκτα.
• Κατάργηση βουλευτικής ασυλίας, ίδια ποινική αντιμετώπηση με τους πολίτες, δυνατότητα εξαίρεσης μόνο με για σχετικές με την άσκηση των καθηκόντων κατηγορίες.
• Θα τροποποιηθεί ριζικά η κατάπτυστη διάταξη που ρυθμίζει τα περί της ευθύνης των Υπουργών.
• Για τις ανεξάρτητες αρχές: Η τεχνοκρατική ιδεολογία έχει αποθεώσει τη λειτουργία τους και επιθυμεί διακαώς την διαρκή διεύρυνση των αρμοδιοτήτων και των εξουσιών τους. Με δεδομένη βέβαια την ολοένα και πιο τεχνική φύση της άσκησης της εξουσίας δεν αμφισβητώ την αναγκαιότητα ύπαρξης Ανεξάρτητων Αρχών. Ανεξαρτησία δεν σημαίνει όμως και πλήρης απουσία κοινοβουλευτικού ελέγχου. Αντικείμενο του διαλόγου ο τρόπος ελέγχου των ανεξάρτητων αρχών. Σκεπτικοί με τον πολλαπλασιασμό τους. Οι Ανεξάρτητες Αρχές να συγκροτούνται με μικρότερες πλειοψηφίες σε περίπτωση που τα 4/5 δεν συγκεντρωθούν σε συγκεκριμένη προθεσμία.

4.Τέταρτος άξονας της πρότασης σχέσεις Κράτους-Εκκλησίας.
Ρητή κατοχύρωση της θρησκευτικής ουδετερότητας του Κράτους με διατήρηση όμως για ιστορικούς και πρακτικούς λόγους της αναγνώρισης της Ορθοδοξίας ως κρατούσας θρησκείας.

5.Πέμπτος άξονας: κοινωνικά δικαιώματα
• ρητή απαγόρευση άρσης του δημόσιου ελέγχου των αγαθών του νερού και της ηλεκτρικής ενέργειας
• σαφής και αποτελεσματική κατοχύρωση των συλλογικών διαπραγματεύσεων ως του μοναδικού μέσου για τον προσδιορισμό του μισθού. Συνταγματική κατοχύρωση της υποχρεωτικότητας της διαιτησίας


Πηγή: www.iefimerida.gr


ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟΝ ΕΝΦΙΑ


Εφιάλτης σε πέντε δόσεις - Θα έπαιρναν 3,5 δισ. ευρώ βάζοντας καπέλο σε αγροτεμάχια και μικροϊδιοκτησίες -Χιλιάδες φορολογούμενοι θα καλούνταν να πληρώσουν φέτος 50.000 ευρώ από 50 ευρώ πέρυσι

Τα «μαζεύουν» άρον άρον για τον ΕΝΦΙΑ στο υπουργείο Οικονομικών, φέρνοντας πλήθος τροπολογιών στη Βουλή ώστε να πέσει ο λογαριασμός για τον φόρο ακινήτων, που σύμφωνα με πληροφορίες, εκτοξεύτηκε για ορισμένα αγροτεμάχια από 50 ευρώ σε... 50.000 ευρώ.

«Δεν διορθώνεται, καταργείται...» είχε δηλώσει αναφορικά με τον ΕΝΦΙΑ ο Αλέξης Τσίπρας πριν τις εκλογές του 2015 και η απόσταση της δήλωσης αυτής με την εκτόξευση του φόρου πάνω από 3,5 δισ. ευρώ είναι σίγουρα χαοτική.

Οι τροπολογίες για τη διόρθωση του ΕΝΦΙΑ έρχονται σήμερα στη Βουλή ώστε να ακυρωθούν πριν καν εκδοθούν περίπου 80.000 εκκαθαριστικά με... τρελές επιβαρύνσεις κυρίως για ιδιοκτήτες αγροτεμαχίων. Αυτές περιλαμβάνουν την κατάργηση της διάταξης για τον υπολογισμό των αγροτεμαχίων στον φόρο ακινήτων, την τροποποίηση διατάξεων σχετικά με τις δόσεις του ΕΝΦΙΑ και την κατάργηση της διάταξης για την κατάργηση των απαλλαγών και των εκπτώσεων για όσους είχαν τόκους άνω των 300 ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του υπουργείου, οι δοκιμαστικές εκκαθαρίσεις του συστήματος της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης έβγαζε τέτοια υπέρογκα ποσά που ο λογαριασμός για περίπου 80.000 φορολογούμενους εκτινασσόταν από 50 ευρώ ΕΝΦΙΑ πέρυσι σε 50.000 ευρώ φέτος! Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι τα δοκιμαστικά έβγαλαν εκκαθάριση - τέρας άνω των 3,5 δισ. ευρώ ενώ μετά τις προσαρμογές οι οποίες έρχονται με τις υπό κατάθεση τροπολογίες, το ποσό αναμένεται να περιοριστεί κάτω από τα 3,3 δισ. ευρώ.

Στην ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών επιχειρείται να καλυφθεί η κυβερνητική γκάφα με το πρόσχημα λαθών στη συμπλήρωση του Ε9 από την πλευρά των φορολογουμένων. Μόνο που τα στοιχεία στα Ε9 είναι τα ίδια με τα περσινά. Οι διατάξεις για τον ΕΝΦΙΑ και στον συμπληρωματικό φόρο είναι αυτές οι οποίες άλλαξαν.

Οι διορθώσεις της τελευταίας στιγμής μπορεί να βγάζουν από το κάδρο των τρελών επιβαρύνσεων τους ιδιοκτήτες αγροτεμαχίων και να αφήνουν αναλλοίωτες σε σχέση με πέρυσι εκπτώσεις και απαλλαγές δεν αναιρούν όμως τις επιβαρύνσεις οι οποίες επίσης ψηφίστηκαν τον περασμένο Μάιο για ιδιοκτήτες οικοπέδων, επιχειρήσεις και όσους έχουν μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα.

Σε πέντε δόσεις ο ΕΝΦΙΑ


Σε πέντε δόσεις ορίζεται τελικά η καταβολή του φόρου ακινήτων, με την πρώτη να ξεκινάει από τον Σεπτέμβριο και η τελευταία να καταβάλλεται τον Ιανουάριο του 2017.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης, ζήτησε από τους δανειστές την επέκταση των δόσεων έως τον Φεβρουάριο, ωστόσο, αυτό δεν έγινε δεκτό. Το θετικό της υπόθεσης πάντως φαίνεται να είναι το γεγονός ότι δέχτηκαν τις διορθωτικές κινήσεις για τον ΕΝΦΙΑ χωρίς νέα μέτρα, αντιλαμβανόμενοι τη «χασούρα» των εσόδων από τον πιθανό εκτροχιασμό.

Πηγή: Newmoney




MAKEΛΙΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΜΕ 19 ΝΕΚΡΟΥΣ

Δεκαεννιά νεκροί και 24 τραυματίες από επίθεση με μαχαίρι από πρώην υπάλληλο σε κέντρο για άτομα με αναπηρίες στην Ιαπωνία. Δράστης της τραγωδίας που έγινε στην περιφέρεια Καναγκάουα, περίπου 40 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Τόκιο, είναι ο Σατόσι Ουεμάτσου, 26 ετών, πρώην υπάλληλος στο κέντρο. Οπως μεταδίδουν τα ιαπωνικά ΜΜΕ το προσωπικό του κέντρου κάλεσε την αστυνομία, λέγοντας ότι ένας άντρας οπλισμένος με μαχαίρι βρισκόταν στο χώρο του κέντρου Tsukui Yamayuri-En.


Σύμφωνα με την εφημερίδα Asahi Shimbun, ο ύποπτός είπε στην αστυνομία, "Θέλω να απαλλάξω τον κόσμο αυτό από τους ανάπηρους". Από τα 19 άτομα που πέθαναν, τα τέσσερα έπαθαν ανακοπή καρδιάς, σύμφωνα με τα ΜΜΕ. Οι τραυματισμένοι διακομίστηκαν σε τουλάχιστον έξι νοσοκομεία στο δυτικό Τόκιο. Το κέντρο έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας μέχρι και 150 ατόμων.


Τέτοιοι μαζικοί φόνοι σπανίζουν στην Ιαπωνία. Το πιό πρόσφατο επεισόδιο διαδραματίστηκε το 2001, όταν οκτώ παιδιά μαχαιρώθηκαν στο σχολείο τους από έναν πρώην επιστάτη.

Οι ΗΠΑ εξέφρασαν τα ειλικρινή συλλυπητήρια τους στις οικογένειες των θυμάτων που δολοφονήθηκαν σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του Λευκού Οίκου.

ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΤΟC

VasilisX

About VasilisX

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :